10.08.2009

Shopping

Tuesday was a quiet day for me I stopped at Zara was hallucinating because of the dress wanted to buy so much that I ended up buying. The store quiet the way I like, it often fills with people who end up bad. I ended up going to the section where was the my dress on dreams and I ended getting them with, and only had 1 of my size, that luck! I was looking at other clothes, but nothing that attracts me, only 3 pieces caught my attention: a dress and a black bandage skirt style Herve Leger and one orange sneaker flourecente that unfortunately had a foot wrong-footed ...


El martes fue un día tranquilo para mí, me detuve en Zara estaba alucinando, porque el vestido quería comprar tanto que me terminé comprando. La tienda de la manera tranquila que me gusta, que a menudo se llena de gente que acaban mal. Terminé yendo a la sección ¿Dónde estaba el vestido de los sueños y yo terminamos consiguiendo con ellos, y sólo tenía 1 de mi tamaño, que suerte! Estaba mirando otra ropa, pero nada que me atrae, sólo 3 piezas me llamaron la atención: un vestido negro y una falda estilo vendaje Herve Leger y una flourecente zapatillas de deporte de color naranja que, lamentablemente, tenía un pie en mala posicion ...


Terça feira foi um dia tranquilo para mim resolvi passar na Zara porque estava tendo alucinaçoes com o vestido que tanto queria comprar que acabei comprando. A loja estava tranquila do jeito que eu gosto, geralmente ela lota de gente que acaba ficando péssimo. Acabei indo direto na seçao onde estava o meu sonhado vestido e acabei pegando logo de uma vez, e só tinha 1 do meu tamanho, que sorte !!! Estive olhando outras roupas, mas nada que me atrai, somente 3 peças me chamaram atençao: um vestido e uma saia bandage preta no estilo Hervé Leger e uma sapatilha laranja flourecente que infelizmente o par que servia em mim estava com um pé trocado...




Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Skirt and Bandage Dress.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
My new dress !!!
Mi vestido nuevo !!!
Meu vestido novo !!!
Image and video hosting by TinyPic

Shirt, necklace, bag and shoe : Zara
Legging : Marc By Marc Jacobs.
Sunglasses : Empório Armani.








No comments: